Leesvoorraad met Bookchoice

In januari kreeg ik met mijn verjaardag een kadobon voor een jaar Elly’s Choice. Ik keek uit naar de boeken die ik per maand mocht downloaden en lezen, maar zag op tegen de keuze die ik moest maken. Bij Elly’s Choice waren er 4 standaardboeken en de keuze voor een extra pakket; man, vrouw en literatuur. Vooral die laatste 2 maakten de keuze lastig.

Maar eindelijk was ik dan zover om het de bon in te wisselen en veranderde Elly’s Choice ineens in Bookchoice. Gelukkig lukte het, dankzij wat hulp van de klantenservice, om de gekregen kadobon toch in te wisselen. Op Facebook werd er flink wat gemopperd over deze plotselinge overname en verandering. Vooral de beperkte keuze van de boeken, er zijn nu per maand 8 boeken beschikbaar, dus geen keuze meer voor meerdere pakketten, was reden tot klagen. Dat snap ik wel, vooral als je het literatuur-pakket iedere maand ontvangt. Want volgens mij is dat nu een beetje een ondergeschoven kindje geworden. En het mannen-gedeelte misschien ook wel.

Voor mij werd het zo alleen maar gemakkelijker, geen keuze-stress meer. Dus ging ik lekker aan de slag met downloaden van de boeken (die ook in luisterboeken beschikbaar zijn). Inmiddels ben ik 4 maanden en 32 boeken verder. En nee hoor, ik heb nog lang niet alle 32 boeken gelezen, maar mijn Kobo-reader loopt lekker vol. Ik kijk nu al uit naar de zomervakantie om eens lekker bij te lezen (niet dan ik ze dan alle 32 uit lees).

Ik kijk ook al erg uit naar volgende maand. Net even gespiekt wat er aan komt en erg leuk om te zien dat het tweede deel van Hendrik Groen op de planning staat. Het eerste deel las ik vorige maand en ik verheug me nu al op het vervolg!

 

Geef een reactie

