Daar zit ik dan weer…

Daar zit ik dan weer, achter mijn laptop, genietend van de rust in huis terwijl iedereen nog slaapt. Deze nacht wel goed geslapen, weer in mijn eigen bed. Niet dat ik de afgelopen week in Mallorca niet goed heb geslapen, zeker wel. Alleen de laatste nacht niet, maar dat kwam waarschijnlijk door mijn dan toch wel aanwezige vliegangst. Want gisteren zat het er al weer op, gingen we weer naar huis na een heerlijke week in Port d’Alcudia.

Wat mij betreft een uitstekende manier om de meivakantie door te brengen, even bijtanken. Wat een beetje zon al niet kan doen! De komende tijd zal ik nog regelmatig terug kijken naar de foto’s, proberen dat vakantiegevoel een beetje terug te krijgen. En zul je hier vast nog wel wat foto’s tegen komen. Ik heb er genoeg! Hieronder vind je er al een paar.

IMG_0179

IMG_0180

IMG_0188

Geef een reactie

