Iedereen aan de nieuwsbrief!

Nieuwe dingen ontdekken, dat vind ik leuk van Twitter. Want eigenlijk is dat wel de plek waar ik de meeste ontdekkingen doe. Zoals vandaag, dankzij een tweet van Johan Voets.

Een eigen nieuwsbrief? Het maakte me nieuwsgierig en kwam uit op de site van Revue. De mensen achter revue vinden dat iedereen een nieuwsbrief moet versturen. En hé, waarom ook niet? 🙂

Omdat ik altijd nieuwsgierig ben naar nieuwe sites en mogelijkheden heb ik me aangemeld. Dat werkt allemaal heel gemakkelijk. Je kunt verschillende ‘sources’ koppelen aan jouw profiel en je kunt jouw nieuwsbrief op gaan bouwen. Voeg tekst, foto’s, links en nog meer toe. Die kun je ook uit jouw ‘sources’ halen, die je op rechterkant van de pagina ziet.

Na wat uitproberen heb ik al bijna een nieuwsbrief klaar staan. Nog even wat aanpassen en toevoegen en hij is klaar voor verzending. Wil je ‘m ontvangen? Meld je dan aan en binnenkort vind je ‘m terug in jouw mailbox.

Geef een reactie

