Wereldwijd kaartjes versturen

Na de herontdekking van het bloggen, gewoon via WordPress, ben ik verder gegaan met mijn herontdekkingstocht. Vandaag kwam ik weer terecht op de site van Postcrossing, ik wilde wel eens zien of dat er nog steeds hetzelfde uit zag. Eigenlijk was het nog niet eens zo heel veel veranderd, het lijkt net wat meer overzicht te geven.

En nu ik dan toch op de site van Postcrossing zat, kon ik net zo goed wat kaartjes versturen. Ik checkte eerst of we nog internationale postzegels hadden. Ik vond een heel velletje, dus kon ik wel wat adressen opvragen. De eerste kaart mocht naar China, een IMG_0057mooie bestemming, maar deze zijn vaak lang onderweg. Dus vroeg ik nog maar een adres op, met bestemming Duitsland. Tja, het schrijven van de kaarten verliep soepel. Ach, nog maar eentje, een kaartje naar Spanje.

Er gaan dus 3 kaartjes de wijde wereld, naar mensen die ik helemaal niet ken, maar die het erg leuk vinden om post te ontvangen. En als er een kaart is geregistreerd, komt mijn adres vrij en komt er een kaartje mijn kant op. Een mooi vooruitzicht toch?!

 

Geef een reactie

